Prima campanie cu lumbersexuali, in Romania

Stii tu barbatul acela care seamana cu un padurar, cu barba stufoasa si un stil vestimentar oscilant, intre bocanci si camasi cadrilate in timpul liber si pantfoi eleganti, cu sacou clasic la birou?! Nu te speria! Acesta este, varianta noua si imbunatatita, a metrosexualului: lumbersexualul.

Se spune ca … termenul de “lumbersexual” isi are originea din cuvantul “lumberjack” (foto 1899), care descria taietorii de lemne de dinainte de 1945, in SUA ce foloseau doar unelte de mana (topoarte, fierastraie etc.) pentru a dobori copaci. Munca era foarte grea, extrem de periculoasa, dar a devenit in timp o imagine asimilata la nivel de cultura populara, in ideea de putere, masculinitate, o poveste numai buna pentru a fi aplicata in campaniile publicitare de acum.

im-a-lumberjack-1899

Acest stil este ilustrat in colectiile brandurilor vestimentare, dar a aparut si in campania Lidl de luni, 09 februarie si arata cam asa:

l

Colegii mei deja au inceput sa isi lase barba, pentru mine ei nu par mai barbati, mai puternici, poate doar dornici de o schimbare, nimic mai multe. Voi ce parere aveti?