Baneasa Shopping City: oportunitate pentru tinerii antreprenori

Iata ca vedem si o initiativa unica in Romania reprezentata prin proiectul Mozza Pop Up Store.

In perioada 10 iulie – 10 august, vizitatorii centrului comercial si fanii de pe retelele de socializare digitate sunt invitati sa voteze antreprenorul care va avea, timp de o luna, propriul magazin in Baneasa Shopping City.

Pe platforma s-au inscris multi antreprenori, doritori de nou, de frumos, increzatori ca aceasta oportunitatea le va face afacerea cunoscuta sau si mai cunoscuta.

Mooza Pop - Up Store

Pana pe 2 iulie, tinerii, persoane creative din diferite domenii, de la fashion la obiecte de design si bijuterii, si-au putut incarca cererea impreuna cu videoclipul de prezentare al brandului.

Acestia, pentru a merge mai departe, trebuie sa indeplineasca conditiile de eligibilitate. A trebuit sa isi creeze un profil pe platforma online www.baneasashoppingcity.ro/mooza si sa incarce un spot video de prezentare a brandului intr-o forma cat mai originala.

Mooza Pop - Up Store

Batalia cea mare este la capitolul voturi. Antreprenorii trebuie sa stranga un numar cat mai mare de voturi, iar cel care se va distanta de cei din urma sa, isi va putea promova si vinde produsele in MOOZA POP UP STORE, Baneasa Shopping City.

Pe intreaga durata a acestei perioade de votare, designerii vor beneficia de promovare in mediul online, prin diferite canale de comunicare ale BSC: Facebook, Pinterest, Google+ si Youtube.

Pana acum cei de la Snobbish Breakfast sunt concurentii cu cel mai mare punctaj obtinut prin voturi, dar pana la incheierea concursului mai este destul timp pentru modificari in clasament.

Snobbish Breakfast

Operarea unui magazin nu este deloc usoara. Cu aceasta ocazie, artistii nostri, vor capata o noua perspectiva in dezvoltarea viitoarelor etape ale propriului business.

Stiu sigur ca va iesi la lumina creativitatea antreprenorilor romani!

Voteaza si tu 🙂